Csillámvirág

Csillám tetoválás készítés, tapasztalatok, ötletek, sablonok.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Első munkám egy pillangó

2010.11.20. 23:22

szerző: monik000

Két hete megvásároltam az első csillámporokat, sablonokat, ragasztót, ecsetet.

Nagyon izgatott voltam hogy sikerül az első tetoválás. Mivel eddig nem volt semmiféle tapasztalatom, csak kisfilmekben láttam hogyan készítik, ezért nem tudtam hogyan sikerül.

A sablonok nagyon sokat segítenek és ezért bátran kezdtem neki.

Egy egyszerűbb mintát választottam ki elsőként. Barátnőm volt  a modell és nagyon örült a felkérésnek. Megnyugtattam, hogy olajos kendővel letörölhető ha nem tetszik neki.

Elsőként megtisztítottam szappanos kendővel a bőrét. Közösen kiválasztottuk a színeket arany és bronz, mintának pedig egy pillangót.

A legnagyobb gondot az okozta a ragasztó felvétele után, hogy milyen vastagon rakjam az ecsetre a csillámport, hogy szép egyenletes legyen és ne follyon sok le.

Mikor kezdett kirajzolodni a pillangó nagyon megörültem, mert első munkának nagyon szép lett.

monik000: Pillangó

 

monik000: Pillangó2

 

Címkék: kezdet képek pillangó munkáim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillamvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr292462160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása