Csillámvirág

Csillám tetoválás készítés, tapasztalatok, ötletek, sablonok.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Minták kézfejre

2011.01.23. 00:17

szerző: monik000

A szilveszterre készült képekből azokat, amiket a kézfejre készítettem külön kigyűjtöttem. Színekben leginkább a fekete hódított egy kis ezüsttel vagy lilával keverve.

Az első sablonnal készült tetoválásom egy nagyon aranyos csajnak készült, akinek az apukája látta meg a facebookon hogy készítek csillámporos tetoválást. Mikor találkoztunk megkérdezte nem készítenék-e a lányának. Kicsit izgultam hogyan sikerül, mert kézfejre eddig csak magamnak készítettem.

Nagyon szép sablont választott és a színek is nagyon finomak voltak. A kézfejre készült mintáknál azt tapasztalom, hogy elég gyorsan elkezdenek kopni főleg az ujjról. Magamnak is készítettem és probáltam rá vigyázni, de hát a mosogatást nem tudom elkerülni:-). Alkalomra, akár egy esküvőre viszont nagyon elegáns tud lenni egy szépen kiválasztott minta.

Kézfejre Lila virág:

monik000: Kézfej lila

 

 

Kézfejre kockák (koncertre készült)

 

monik000: Kézfej kockák

 

 

Kézfejre sötét indák

monik000: Kézfej

Címkék: képek virág munkáim kézfej fekete indák

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillamvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr1002606099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása