Csillámvirág

Csillám tetoválás készítés, tapasztalatok, ötletek, sablonok.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Egy kis buli a csajokkal!

2011.07.12. 18:00

szerző: monik000

 Leánybúcsúzatóra voltam hívatalos pár hete.Gondoltam elviszek pár színt egy-két sablont és buli előtt készítek egy-két mintát.A pillangónak itt is nagy sikere volt.Kislányok körébe megszoktam hogy nagyon kedvelt minta és ált. rózsaszín lila színekbe soktam készíteni de ezüst és sötét színekkel is nagyon jól mutat.

Aki látott már ékszer sablont az tudja hogy a főmotivum mellett vannak kisebb kiegészítő minták,ezeket gyűjtöttem össze és vittem belőle pár darabot.Kicsi de mutatos darabok és gyorsan megvannak.Hugomnak például készítettem a kézfejére egy kis mintát színekbe harmonizálva a ruhájához és nagyon tetszett neki.

 

monik000: DSCN4109

 

monik000: leánybucsura készült

Címkék: pillangó munkáim kézfej

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillamvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr653061196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása