Csillámvirág

Csillám tetoválás készítés, tapasztalatok, ötletek, sablonok.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szilveszterre készültek!

2011.01.22. 23:54

szerző: monik000

Szilveszter előtt és után továbbra is foglalkoztam és készítettem a szebbnél szebb tetoválásokat. Sajnos időm nagyon kevés volt, hogy a blogba fel tudjam tölteni a képeket, de ami késik nem múlik.

Szilveszteri bulira több tetoválás is készült. Többnyire kézfejre készítettem, de voltak nagyon extra kérések is. Egyik barátnőm testvére egy nagyon igazi bevállalós csaj. Mivel rövid haja van így arra kért, készítsek neki a nyakára egy tetoválást. Szeretem ha valaki merész, de azért tartottam is tőle hogyan sikerül. A minta szépen kifeküdt a nyakán és figyeltem nagyon, hogy mindenhol szép íve legyen a vonalaknak. Színekbe a fekete mellé egy nagyon kevés pirosat raktunk és így olyan hatást kapott mintha lángolna. Nekem nagyon tetszett.

 

 

monik000: Nyakra

Címkék: képek szilveszter munkáim nyakra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillamvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr492606076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása