Csillámvirág

Csillám tetoválás készítés, tapasztalatok, ötletek, sablonok.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lila színnel!

2010.12.17. 01:32

szerző: monik000

Szerettem volna kiprobálni milyen is a háton, csipő felett egy csillámporos tetoválás. Igazi tetoválásban nekem nagyon tetszik, de soha nem szántam rá magam hogy csináltassak egyet.

Kiprobáltam lila színnel egy egyszerű mintát és nekem nagyon bejött. Nyáron egy jó kis csipő nacival szuper jól mutat. A baj csak az, hogy az ember saját magán ezt nem tudja megcsinálni. Hugom meglátogatott egyik nap és kaptam az alkalmon. Mondtam neki ha nem tetszik, azonnal le tudom szedni, de szerencsére tetszett neki és több napig fent is volt. Sajna a ruházat hamaram megkoptatta így 4 nap után lekerült.

De egy fergeteges bulira nyerő meglepetés a társaságnak... 

monik000: csipő felett

Címkék: képek virág munkáim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillamvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr842520984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása